fredag 6 april 2012

Blogg-jouren över påsk

Här samlar jag förra årets Blogg-jour-inlägg, för de av er som behöver extra stöd under dessa utmanande dagar.

För egen del upplever jag en tid just nu som gör att jag inte har möjlighet att vara lika aktiv på bloggen - men hoppas ändå att de av er som behöver stöd - kan finna det i varandra här på bloggen, i nedanstående inlägg och kommentarer och inte minst i gemenskap. Glöm inte - du är inte ensam.

Från 2011:
Blogg-jouren öppen.
Njut av friskfaktorer.
Jag är inte livegen.
Våga vara en mat-diva.
Var inte rädd för röda hund.
Det är viktigt med en bra frukost.
Jag har inte råd med slumpen.
Telefonmöten/möten under kommande dagar.
Ägg är från himlen.
Hitta en bra powerlåt.
Att påskpynta är en friskfaktor.
Våga vara ärlig.
Dessert-tips.
Rätt sida staketet.
Tuffaste utmaningen hittills?
Förrätt.
Dammet har lagt sig men jag sänker inte garden.
Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Fyller på med friskfaktorer.
Middagsplanering.
Blogg-jouren stänger för den här gången.

Önskar en helg i sinnesro, och för de av oss som behöver - tillfrisknande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var inne i stan idag for att kopa din bok pa akademibokhandeln i stockholm city men de sa att de inte hade den, att den endast fanns att kopa pa natet?? hon kollade i datorn etc.. jag ar jatte besviken nu for jag bor utomlands och ar bara hemma 4 dagar till, hade sett fram emot att lasa den sa mycket. Vet nagon om den finns i nagon bokhandel i stockholm? tusen tack!

Gunilla Sahlin sa...

Hej Anonym! kontakta mig på gunilla@vittbegar.se så kan vi säkert lösa en bok till dig innan du åker.
Vh,
Gunilla

Tatueringar | hitta rätt motiv sa...

Trevlig blogg det här!