torsdag 1 december 2011

Öppet Hus på Valet i Göteborg + minisemester.

Bor du i närheten av Göteborg? Missa inte Öppet Hus på VALET den 12 december kl 10.00-13.00.
De kommer att berätta om 12-stegsbehandlingen gällande alkohol, droger och sockerberoende.
Läs senaste informationen här. Följ deras blogg här.

I januari är det intensivkurs för sockerberoende personer på VALET tillsammans med Bitten Jonsson, läs mer här.

Själv är jag på väg på en minisemester med maken - bröllopsdag på lördag =) Ser fram emot lugn och ro, god mat och fina omgivningar.

3 kommentarer:

Anette sa...

Tre veckor har gått. Sen jag hittade till din blogg. Jag beställde din bok, lånade sockerbomben. Pusselbitarna föll på plats. Jag sprang till biblioteket skulle låna skamfilad, men fick snällt ställa mig i lånekö. Hittar en annan bok om skam så länge. Där har vi det, jag har även en skam, det var ingen rolig läsning men, det finns ju hopp! Har deltagit i ett telefonmöte på fao. Men resurser skulle behövas, medan jag väntar på att högsta vinsten trillar in, så får jag hjälpa mig själv och än så länge tycker jag det går riktigt bra. Jag har berättat för de flesta nu om mitt problem och jag har nog satt ner foten ordentligt för ingen har sagt emot. Eller trugat. Mycket blandade känslor. Sorg, glädje och ilska. Men framtiden är min så känns det i alla fall i dag.

Tack för att ni delar med er.

Smith sa...

Grattis Anette! Det är stort att ta steget! Härligt med din framtidstro! Hälsningar Smith

Gunilla Sahlin sa...

ANETTE - varmt tack för att du delar med dig! Så glad över att du hittat gemenskap, det är ett väldigt värdefullt verktyg. Häng gärna med på bokcirkeln om du vill. Massor av värme.

Kramar till er båda.