söndag 4 december 2011

Imorgon börjar bokcirkeln - Jaget och Missbrukaren

Till imorgon har jag läst första kapitlet i Craig Nakkens bok - Jaget och Missbrukaren - hur en missbrukarpersonlighet uppstår, hur ett tillfrisknande kan äga rum.

Du som köpt/har boken sedan tidigare - läs du också, så diskuterar vi innehållet här på bloggen från och med imorgon. Jag kommer att läsa ett kapitel om dagen/varannan dag. Det känns som en bra uppladdning inför jul om inte annat, och jag har verkligen längtat efter att läsa boken, eftersom en är så starkt rekommenderad.

Har du inte boken? Beställ den direkt här, och häng med så fort du får den i lådan.

2 kommentarer:

Smith sa...

Hej!
Först tyckte jag det var fel läge att gå med i en bokcirkel, så här strax innan jul. Sedan tänkte jag lite till och hoppades att kapitlen inte ska vara så långa - och beställde boken. Den kommer inte att hinna komma och jag inte hinna läsa till imorgon, men jag hoppas att det finns möjlighet att hoppa på ändå!

Gunilla Sahlin sa...

SMITH - självklart finns det möjlighet att hoppa in när som helst! Kul att du hänger på. Tror att det kan vara en perfekt uppladdning inför julen, i alla fall för mig. Boken är tunn, och det är korta kapitel. Du kommer snart i kapp. Kram