torsdag 8 december 2011

Ibland blir det inte som man tänkt

Jag hade trott att jag skulle hinna läsa kapitel 2 i Craig Nakkens bok - Jaget och Missbrukaren igår, och igår trodde jag att jag skulle hinna göra det nu på morgonen. Det är ett ganska långt kapitel och jag vill inte stressa igenom bara för att hålla en deadline, känns inte som att det fyller sitt syfte då eftersom boken är SÅ bra och säger så mycket. Hoppas du har överseende. I bästa fall kan ni som hört av er och beställt boken senare än oss andra hinna få den och komma i kapp så länge.

Idag har jag heldagskonferens här hemma med mina två framtida kollegor som jag anställer från 1 januari. Superspännande!!

Underbart att få starta dagen från hemmakontoret och titta ut över vattnet och soluppgången. Önskar oss alla en härlig dag i sinnesro, och för de av oss som behöver, i tillfrisknande.

4 kommentarer:

Johanna sa...

bara bra för min del, då får jag en chans att läsa på!

Gunilla Sahlin sa...

Härligt =)

My sa...

Den boken läste jag i utbildningen jag läste tidigare.
Intressant blogg, denna följer jag gärna! :)

Gunilla Sahlin sa...

MY - roligt att du hittat hit och tack för dina kommentarer lite här och var, det uppsktattas! Vh,
Gunilla