tisdag 8 november 2011

Recensioner Vitt Begär

Här kommer två recensioner av Vitt Begär.

Bloggen "Steg för Steg"
(...)" Det är en relativt tunn bok som kommer att förändra livet för många människor. Det finns så många personer där ute som kämpar med sockerberoende och överätningsproblematik och som tror att de är ensamma och känner inte till vilken hjälp det finns att få. Gunilla blottar sina defekter för att sätta ljus på problemet och hjälpa andra. Det är modigt." (...)

Kostdoktorn - Sveriges största hälsoblogg
(...)"Själv är jag nykter nikotinist sedan några år (f.d. snusare) så jag har viss förståelse för hur svårt det kan vara att avsluta ett beroende. Jag träffar också många patienter som har problem med svårkontrollerat sockersug. Boken ”Vitt begär” fick mig att förstå bättre hur långt det kan gå, och hur svår vägen tillbaka kan vara." (...)

Har du också recenserat Vitt Begär? Hör av dig till gunilla@vittbegar.se eller lämna en kommentar med din länk på det här inlägget.

Inte köpt ditt exemplar av boken än? Klicka här.

3 kommentarer:

Helena Sofia sa...

Jag är någorlunda ny här, men likväl en sockerberoende 20-åring. Din bok kommer att fungera lite som en tågbok de två timmarna som jag pendlar dagligen. Jag slår vad om att jag kommer att lära mig massor!

Gunilla Sahlin sa...

HELENA SOFIA - tack för din kommentar. Jag ser fram emot att höra vad du tycker när du läst. kram G

Anonym sa...

Har läst boken och älskar den!!
Den beskriver precis det jag har gått igenom hela mitt vuxna liv.
Tack för en toppenbok!!
Mvh Maria