onsdag 9 november 2011

Hotellfrukost på Grand Central

Jag bor på Scandic Grand Central för första gången, vilket är kedjans nya hotell mitt i city. Det är ett sypersnyggt hotell, med god service, bra frukost och trevlig personal. Jag älskar hotellfrukost. Det blir på ett sätt ganska likt det jag äter hemma, med ägg och bacon som grund. Men idag hade de smörstekta champinjoner, vilket jag älskar!

Den här dagen är fulltecknad. Jag är inne i en intensiv period just nu, och det är spännande att se hur saker och ting växer fram. Igår hann jag med att beta av en stor del av min att-göra-lista och det var verkligen skönt. Jag har inte riktigt förstått att det är mindre än två månader kvar på det här året. 2011 skenade verkligen iväg. Kanske lite tidigt att summera riktigt än, men så här långt har det verkligen varit ett väldigt speciellt år.

Jag ser fram emot 2012. The best is yet to come - som det heter. Fortfarande riktigt skönt att det inte blivit så kallt än. Det gör det lättare att stå ut med mörkret. Solen går ner halv fyra, det är tidigt... Våra grannar köpte en sista-minuten till Kanarieöarna och åkte igår. Jag blev väldigt, väldigt sugen....=)

PS - igår passerade bloggen 120 000 besök. Tack alla ni som bidrar till mitt tillfrisknande.

Inga kommentarer: