måndag 28 november 2011

Bokcirkel - "The Addictive Personality"/"Jaget och missbrukaren"

Nästa måndag kommer jag att inleda en bokcirkel här på bloggen. Första bok ut är Craig Nakkens "Jaget och missbrukaren: hur en missbrukarpersonlighet uppstår. Hur ett tillfrisknande kan äga rum". (Eng "The Addictive Personality").

Tanken är att läsa ett kapitel varje eller varannan dag, och sedan reflektera kring det här på bloggen. Det skulle vara både intressant och trevligt om vi var flera som gjorde samma sak!

Jag kommer att utgå ifrån den svenska översättningen, som finns att beställa på Adlibris här.
Beställ den redan idag - så hinner du med marginal få hem den innan helgen. Hänger du på?

9 kommentarer:

Annie sa...

Jag är med!

Anette sa...

Jag med.

JoHanna sa...

Jag hänger på!

Gunilla Sahlin sa...

Underbart! Vi blir ett härligt gäng. På måndag kör vi, alla är välkomna.

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag också beställt hem boken...
Kram från en nybliven införstådd sockerberoende.

Anonym sa...

Hej! Har du någon mail-adress att nå dig på?

Gunilla Sahlin sa...

ANONYM 1 - härligt!
ANONYM 2 - gunilla@vittbegar.se
kram
G

Anonym sa...

Hej. Jag läser den en gång till:)) har precis blivit färdig med den men det är roligt att höra andra reflektioner.

Gunilla Sahlin sa...

Härligt!