söndag 23 oktober 2011

Sköna Söndag


Dagens inlägg här.

4 kommentarer:

Sockerfri med Gee sa...

Hej Gunilla! Håller på och sträckläser din bok (svårt att lägga ifrån sig den, den är riktigt bra!) och läste just om dina mardrömmar om att du åt socker. Såna har jag varje gång jag blir abstinent. Drömmer att jag har råkat äta nåt sött fast jag egentligen inte velat och ångrar mig så mycket, men det är ju redan försent. Vaknar och inser att det bara var en dröm, puh! Nu ska jag återvända till boken. :)

Minna sa...

Läste precis ut din bok. Åh vad jag kände igen mig, i hela resan och det du beskriver. Bra jobbat!

Gunilla Sahlin sa...

SOCKERFRI MED GEE - vilken fin blogg du har! Tack för dina rader. Drömmarna var verkligen fruktansvärda vissa perioder. Men jag kan med glädje säga att det gick över. Ser fram emot en recension när du läst klart. =)

MINNA - du har också en fin blogg! Tack för pepp! Ser fram emot en recension från dig också. =)

kramar till er båda två. G

Sockerfri med Gee sa...

Tack! Klart det blir en recension sen! :)