torsdag 13 oktober 2011

Intervjun blir ca 8.40....=)

7 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej Gunilla!
Kanon så här långt!!!
Måste snart springa på möte så om det går att lyssna i efterhand så får du gärna lägga upp en länk så att jag kan lyssna klart i efterhand!
Jag vill att boken ska komma nu!!! Är så myfiken!!!
Kram Cecilia

Gunilla Sahlin sa...

CECILIA - varmt varmt tack! Lovar att lägga upp länken så fort den finns, det verkar bli i eftermiddag någon gång. Kram G

Anonym sa...

Hej
Jag hittar inte programmet som du är med i... Kan du förklara för mig var?

Gunilla Sahlin sa...

kommer här - http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=312&grupp=13477&artikel=4745596 kommer som inlägg imorgon också. kram G

Cecilia sa...

Hej igen Gunilla!
Nu äntligen har jag fått en chans att lyssna klart på hela intervjun, det var verkligen ett kanonprogram!!! Och att du fick till det så himla bra i direktsändning också, jag är imponerad!!!
Det känns verkligen som om något som man kan använda sig av för att få människor i ens närhet att förstå vad det verkligen handlar om!
En Bamsekram till dig för att du finns därute för oss andra!!!
Kram Cecilia

My sa...

Intressant blogg, denna följer jag gärna! Intressanta inlägg :)

Gunilla Sahlin sa...

CECILIA - tack för dina fina rader! Kram
MY - varmt välkommen hit. Just det här inlägget var inte så innehållsrikt, men däremot informativt=) Finn blogg du har förresten.

kram till er båda.