lördag 1 oktober 2011

Första exen av boken har kommit!

Det är verkligen en häftig känsla, att äntligen få hålla boken i handen. Manusversion efter manusversion efter manusversion har äntligen resulterat i en fysisk bok som det går att ta på! Jag kommer ihåg känslan i början av sommaren när manuset layoutades till hur det skulle se ut som "riktiga" boksidor i en pdf, det var en häftig känsla. Ett steg närmare. Nu när de första exemplaren av boken landat hos mig blir det till slut på riktigt. Jag är så glad och tacksam över möjligheten att få ge ut boken, så tacksam över mitt förlag Pickabook.

Boken släpps till försäljning den 20 oktober och mer information om förhandsbeställning kommer inom kort.

Önskar oss alla en underbar lördag!

8 kommentarer:

Marianns LCHF mat & bak sa...

GRATTIS!
Kram Mariann

Gunilla Sahlin sa...

Varmt tack!

Smith sa...

Grattis!
Den ser bra ut! Ser fram emot att läsa den:-)

Gunilla Sahlin sa...

Tack! Ser fram emot din respons =)

ZtorZillen sa...

Grattis! Vilken känsla det måste vara! Så glad för din skull! Ska bli spännande att läsa mera..har ju följt din blogg bara ett kort tag nu..å du skriver emellanåt massa klokt på min! Spännande, som sagt!

Gunilla Sahlin sa...

Ja, det är skitspännande på ren göteborska =)

Cecilia sa...

Bamsegrattis!!! Ser fram emot att läsa den "på riktigt", dvs. i bokform. Att den är bra vet jag ju redan. :)

Stor kram
Cecilia

Gunilla Sahlin sa...

Tack Cecilia! Kram G