torsdag 20 oktober 2011

En av de bästa dagarna i mitt liv











Igår var det lanseringsdags, den stora dagen som jag laddat inför, under så lång tid. Det kändes som att jag gick på moln, jag liksom svävade fram. Jag försökte vara här och nu, och verkligen njuta av dagen och alla härliga intryck. Igår, strax innan sängdags, uppdaterade jag min status på Facebook och skrev att detta varit en av de bästa dagarna i mitt liv. Så glad över alla underbara människor som på olika sätt firade med mig.

Dagen började tidigt på Scandic Malmen med en god hotellfrukost. Lokalen för dagen var därefter Restaurang Himlen Därtill, med bedårande utsikt över stora delar av Stockholm, med utgångspunkt Södermalm. Jag hann med en kort visit för att hälsa på Simone, Beatrice, Peder, Lizzie, Anna och Mona som alla var med och förberedde. Una och jag åkte sedan till P4 Radio Stockholm för en intervju.

Därefter bar det av tillbaks till Himlen Därtill och två timmars lanseringsevent. Jag fick så mycket vackra blommor och andra fina presenter, varma kramar och lyckönskningar.

Senare på kvällen var det dags för MåBra-kväll på Intiman, med underbara Mia Törnblom, Katarina Woxnerud och chefredaktören Liselotte Ståhlberg.
Jag är med i månadens nummer och berättar om mitt sockerberoende. Tjuvläs här.

Idag torsdag - är boken äntligen tillgänglig till försäljning!
(Adlibris och Bokus kommer att uppdatera under dagen)

Beställ ett signerat exemplar av mig här.
Beställ via Adlibris här.
Beställ via Bokus här.
Beställ via förlaget här.

Se intervjun i TV4s Morgonsoffa från i måndags här.
Se reportaget från TV4 Nyheterna i söndags här.
Se min boktrailer här.

Foto: Beatrice Törnros
Blomgruppen fick jag av mitt underbara förlag Pickabook! SÅ glad över möjligheten att göra detta
.

9 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad glad jag blir över att höra att du tyckte att det var en så bra dag! Försök nu njuta så gott det går och så hoppas vi att boken säljer som smör i solsken! ;) Jag rekommenderar den både till höger och vänster!
Jag håller stora tummen för att jag fått min bok i brevlådan när jag kommer hem!
Kram på dig!
Cecilia

Dessi sa...

Härligt! :) Jag gläds med dig.

Carina sa...

Stort Grattis!
Och som du säger, jag hoppas att du tar dej tid att njuta!
All lycka!
/Carina

Gunilla Sahlin sa...

CECILIA - tack för fina ord! Kommer den inte idag hoppas jag den landar i lådan imorgon.
DESSI, CARINA - tack!
kramar till er alla tre.

Smith sa...

Grattis! Låter som en härlig upplevelse! Själv väntar jag också på ett ex av boken, via Bokus.

tjockispojken sa...

Hej Gunilla, grattis till boken! Ska läsa den snart :)

Ha det underbart!

Gunilla Sahlin sa...

tack! kram G

Magdalena sa...

Grattis till boken! Du är värd all uppmärksamhet. OCh tack för att du hjälper oss genom bloggen. Ska nu inhandla din bok!

Gunilla Sahlin sa...

MAGDALENA - för pepp! kram G