onsdag 5 oktober 2011

Det känns som fredag

Jag vet inte varför, men det känns som att det är fredag idag. Solen har kommit tillbaka till Stockholm och det är riktigt behagligt när det inte blåser. Jag älskar höstfärgerna. Löven, den krispiga luften, dofterna. Förra året lade sig snön i slutet av oktober i den här delen av landet, jag hoppas innerligt att så inte blir fallet i år...

Idag är jag på en mängd möten, och känner mig faktiskt väldigt effektiv. Skönt. Ser fram emot lunch på Scandic Malmen om en stund.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hej! Antar att du redan har testat att äta på Bar 54 som ligger mitt emot Malmen, Annars kan jag rekommendera att du gör det. Dom serverar en trevlig sallad i stället för kolhydrater när man ber om det.
//Annelie

Gunilla Sahlin sa...

ANNELIE - det har jag faktiskt inte gjort, tack för tipset. G