fredag 9 september 2011

Äntligen fredag

Den här veckan har gått väldigt fort. Hög aktivitet, lite sömn, framsteg på flera plan. Skönt. Verkar som att solen prickade in sig för att stanna över Trosa i helgen och det är jag glad över. Svärmor kommer på besök och vi hoppas på att kunna åka ut i skärgården imorgon. Ser fram emot en riktigt trevlig helg!

Den här veckan har också inneburit intensivt planeringsarbete inför boklanseringen. Det börjar närma sig nu... Återkommer med mer information om det.

Önskar oss alla en riktigt skön helg med så mycket sol det bara går!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skaaaah alltså ut pååå eh skärgården?

http://www.youtube.com/watch?v=CKKNSVYcDO0

Minna sa...

Längtar efter din bok! Hoppas att den kommer att ha större påverkan än på bara lilla mig. Det vore underbart om den kunde väcka debatten om sockerberoende och fungera som ett uppvaknande och göra livet lite lättare för oss med beroendesjukdom genom att man börjar prata om det mer. Vad är dina förhoppningar med boken?

Gunilla Sahlin sa...

ANONYM - tack för din sköna länk =)
MINNA - jag hoppas du har rätt! Att boken får bli en del av debatten. Min främsta förhoppning med boken är att hjälpa någon annan att bryta sin isolering. När jag var aktiv i min beroendesjukdom var jag den ensammaste i världen. Jag trodde på fullaste allvar att ingen annan kunde förstå. Jag hade ju aldrig träffat någon som visste vad jag pratade om. När jag gjorde det förändrades allt. Om min bok kan få en isolerad aktivt beroendesjuk att komma in i gemenskap - då är allt vunnet.
Du har väl sett att du kan vinna ett signerat ex genom att signa upp dig till mitt Nyhetsbrev? (Dagens inlägg). Kram! Gunilla