måndag 18 juli 2011

Halvtid

Halva semestern har gått, halva kvar. Vi har det väldigt, väldigt bra. Vädret är växlande, så snart solen tittar fram åker vi ut med båten i Trosas underbara skärgård och solar, badar och grillar. Molnigare dagar som den här finns det saker att sysselsätta sig med inomhus. Trots duggregn var det skönt med intervall-powerpromenaden imorse. Ett bra sätt att starta dagen på.

Jag känner att jag verkligen laddar batterierna, och det är värdefullt. Det kommer att bli en spännande och intensiv höst som jag ser fram emot. Att fylla på med friskfaktorer dessa dagar känns viktigt.

Det går fortfarande väldigt bra med maten. Det är skönt med en period som inte är konstant utmanande. Men det betyder inte att jag sänker garden och lämnar mina rutiner. Det betyder inte att jag börjar lyssna på röda hund.

Önskar oss alla en härlig måndag full av sinnesro.
(PS. Bilden föreställer ett underbart hus vid ån här i Trosa som jag passerar dagligen.)

Inga kommentarer: