tisdag 7 juni 2011

Jan-Åke blev nummer 50 000


Inatt passerade min blogg 50 000 besök och Jan-Åke blev den som kammade hem vinsten.
I september när min bok kommer, får han ett signerat ex hem i brevlådan.

Tack till dig som hänger här på bloggen. Tack till dig som kommenterar, och ger feedback. Tack till dig som hjälper mig att fortsätta arbeta med mitt tillfrisknande. Ensam är inte stark, och absolut inte jag. Beroendesjukdomen vill isolera mig, vill få mig att tro att ingen annan kan förstå. Det är en lögn. Det finns många som jag och jag kan lära mig massor genom att dela med mig av mina egna erfarenheter och lyssna till andras.

4 kommentarer:

Slottets lilla värld sa...

Går det inte att trixa till en GILLA-knapp? Ibland vill man bara trycka GILLA!
Lycka till!

Gunilla Sahlin sa...

Fixat=)

emma sa...

hur gör du? hur fan gör du?
hur kan du inte ens tänka på en chokladbit eller en kakburk? jag är beroende.. smyger och äter när ingen ser =( jag vil inte.. men gör det ändå =(
emma

Gunilla Sahlin sa...

EMMA - tack för ditt inlägg. Jag tänker definitivt på sötsaker, ofta. Men jag håller på att lära mig att hantera de som icke-frågor. Jag har gått från FÅR inte till BEHÖVER inte. Läs mer om det här: http://vittbegar.blogspot.com/2011/03/att-ga-fran-kan-inte-till-behover-inte.html

Verktyget är dagligt tillfrisknande, gemenskap. Jag håller tummarna för dig. Kram G