tisdag 26 april 2011

Tillbaka till det normala, för en dag

Det blev frukost på verandan idag, första ute-frukosten i år. Härligt! Borde haft solskyddsfaktor igår, är något röd i ansiktet idag. Ska snart åka till gymmet och träffa min PT för att sedan åka in till stan och veckans lektion på IHM. Imorgon åker jag och maken till Åre för en långhelg, känns underbart att få förlänga ledigheten lite och njuta av sista öppna helgen för vintersäsongen. Vi ska bo på Åregården och bland annat uppleva Wallmans Åreshow.
Förra året var vi där samma helg och då tog jag ett återfall. Det är alltid lite speciellt med brännmärkta platser, att komma tillbaks dit jag tidigare drogat. Men jag är förberedd och har vågen med, vilket jag inte hade förra gången. Ser fram emot några dagar med hög luft och förhoppningsvis strålande väder. Manuset till boken följer med, det är en spännande process.

PS1. Har nu lagt in bilder på förrätten som jag tipsade om i helgen.
PS2. Köp Expressens söndagsbilaga i helgen, det kommer att handla om sockerberoende i den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gunilla
vill bara säga att du har en mycket bra blogg och du är verkligen duktig med att stötta oss sockerberoende. Kollar denna blogg varje dag och den ger mig en stor stöd och tröst i datta sockerberoende elände. Ha det så gott mvh Tina

Gunilla Sahlin sa...

Tack för feedback Tina. Kramar G