fredag 18 februari 2011

Omvälvande dag med härlig avslutning på Restaurang Bomans i Trosa


Det har varit en avslappnad och intensiv dag på samma gång. Mestadelen av aktiviteten har skett i mitt huvud och det har varit bra. Min mentor är här och vi pratar om livet, beroendesjukdomen, framtiden och mycket glädje.
Det har också funnits gott om tid att gå igenom mitt bokmanus, och det är tacksam hjälp. Att bolla innehåll, fokus, uppdelning och syftningar betyder mycket och det är spännande att känna att "poletten" ramlar ner när jag får ett bredare perspektiv. Det är lätt att bli närsynt när jag jobbar med ett manus i två år utan externa ögon.
Vi har avslutat med en trerätters och musikunderhållning på restaurang Bomans i Trosa, en helt underbar restaurang med mycket personlighet. Jag hörde av mig i veckan och beställde lågkolhydratkost och vi fick riktigt god service ikväll. Viktoria Tolstoy med band stod för riktigt bra underhållning.
Dagens inlägg kommer ovanligt sent på dagen, det har helt enkelt sprungit iväg idag.

För mig har detta varit en av de absolut bästa dagarna på väldigt länge.

4 kommentarer:

Malin sa...

Hej på dig! Vad glad man blir av att höra när andra har en dag med guldkant på! Hoppas din dag imorgon blir lika bra! Kram Malin

Gunilla Sahlin sa...

Tack! Det hoppas jag med och önskar dig detsamma. Kram G

Slottets lilla värld sa...

Härligt!!

Gunilla Sahlin sa...

Ja, verkligen.=)