torsdag 3 februari 2011

Hemmaplan + 20 000 besök!

Klyscha? Borta bra men hemma bäst. Ingen klyscha för min del. Jag älskar vårt hem, vår stad, omgivningarna. Till och med kylan kändes fräsch när vi tog en promenad i solnedgången...=) Det är underbart att vara hemma igen. Resan hem gick bra med all mat, inget krångel i någon säkerhetskontroll. Jag hade svårt att få till grönsakerna från Indien i mina matlådor, och tackar min lyckliga stjärna för att det var just grönsaker som det fanns gott om genom flygplansmaten. Jag fick ihop mina måltider på ett jättebra sätt.
Nu är vi hemma igen, i princip färdigupppackade, och har ätit en god tvårätters. Vi är trötta båda två, vår indiska klocka är 23.30 nu och vill få oss att sova. Men vi ska orka lite till för att börja få bukt med jetlagen.
Jag ska jobba hemifrån imorgon, blir skönt.

En annan mycket speciell händelse idag är att min blogg har haft fler än 20 000 besök sedan starten 12 mars 2009! Jag är stolt och glad över alla dessa besök, och vill verkligen passa på att tacka alla er som läser, och alla er som också kommenterar. Jag ser ingen ände på mitt bloggande, det är ett värdefullt verktyg för mig i min strävan efter att fortsätta tillfriskna. Tack för att du gör det möjligt.
PS.Lite komiskt var det när min syster smsade att just hon var besök nummer 20 000=)

4 kommentarer:

Erik sa...

Tack för ditt arbete med bloggen, du behövs!

Gunilla Sahlin sa...

ERIK - varmt tack för din fina kommentar.

Cecilia sa...

Hâller med Erik! Du är en fantastisk inspirationsskälla för oss andra som ocksâ kämpar med sockerberoendet. Keep up the good work!
Kram
Cecilia

Gunilla Sahlin sa...

CECILIA - tack för din kommentar, verkligen. Kram G