fredag 4 februari 2011

Bilder från Indien

Se ett urval av alla bilder vi tog i Indien här.

Skönt att vara på hemmaplan igen. Vi gick morgonpowerpromenad imorse - en härlig friskfaktor. Jetlagen är ganska tydlig, supertrött på kvällarna och överpigg på morgonen. (Åt rätt håll i alla fall). Jag är lite orolig för bakslag. Det har gått bra hela resan, och hela vägen hem. På ett sätt skönt att slappna av, men samtidigt viskar manipulativa rösten (röda hund) att jag förtjänar det där och det där. Jag vet så väl att jag inte ska lyssna på lögnerna, men de är alltid förtäckta som mjuka smekningar som låter hur vettiga som helst. Det bästa jag kan göra är att avslöja dem. När de kommer fram i ljuset känns stanken lång väg. Det är inte alls som det verkar. Lögnerna skadar och förgör.
Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte idag.

Inga kommentarer: