torsdag 13 januari 2011

Intensiva dagar

Jag har varit på konferens i två dagar, och det har varit riktigt givande och innehållsrikt. Jag blir lite "tom i bollen" nu efteråt känner jag. Det har fungerat bra med maten, dels luncherna och även middagen igår. Det var ett delvis nytt gäng som jag ska börja jobba med, och då är det alltid lite speciellt när vågen kommer upp. Det gick bra, jag gjorde ungefär exakt så som jag skrev igår, berättade steg för steg. De kändes intresserade och ställde en del följdfrågor. Det blev mer av det idag på lunchen. Det är verkligen så att de som inte ingår i tredje gruppen, har svårt att helt förstå det jag säger. Det stod desserter utplacerade på alla borden på lunchen idag. När jag sa att jag lätt skulle kunnat äta upp allihop om jag var aktiv i mitt beroende, blev reaktionen "va?", vilket är förståeligt. De skulle inte göra så. Men det blir ett sätt att beskriva det skruvade tillståndet min hjärna befann sig i när jag var aktiv. Jag är så glad för att jag dag för dag klarar att inte behöva det längre.

Nu ska jag på ett lanseringsevent, det ska bli riktigt trevligt.

Inga kommentarer: