fredag 24 december 2010

Eftermiddagsfika

Vi har precis fikat och tittat på Kalle, följt av julklappsutdelning. Jag åt lite nötter medan de andra åt diverse julgodis och mjuk pepparkaka. Det är tufft, men det fungerar. Middag om en och en halv timme, innan dess förhoppningsvis lite lekar. Det fungerar att gå in i själva fotograferandet, det distraherar mig och får mig på andra tankar en stund. Jag har inte frid i kroppen, jag känner mig rastlös och lite stressad. Jag har svårt att fokusera när jag pratar med någon och går gärna undan ibland bara för att sätta mig ner och andas lite. Just nu är det timme för timme för mig. Jag kan äta vad som helst när som helst, men inte den här timman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hang in there! Det är såååå värt det! Du är sååå bra!

Gunilla Sahlin sa...

Tack anonym! kram G