torsdag 24 juni 2010

Ibland går tiden fort


Snart tre månader sedan senaste inlägget.
Jag har inte tappat greppet. =)
Jag har varit helt abstinent ungefär lika länge - drygt tre månader. Jag har i princip förträngt det, men jag tror det var Cloetta Sport Lunch som var senaste synden, någon gång i mars.

Sedan dess har det hänt en hel del - jag har jobbat med LOVE Stockholm 2010, publikfesten i samband med Kronprinsessans bröllop, och Ladies Night som firar fem år i år.
Jag klarade LOVE2010 utan ett enda snedsteg matmässigt - vilket är första genomförandet sedan hösten 2007, så jag är så stolt.
I juli är det semester, och då ska jag och maken på kurs/behandling kring sockerberoende hos Bitten Johnson. Jag ser väldigt mycket fram emot det. Dels att få fylla på med ny kunskap men också att få träffa andra som befinner sig i samma situation. Jag är så glad över att maken följer med, det kommer vara givande för honom också.
Önskar er alla en underbar midsommar med nära och kära!

Inga kommentarer: