torsdag 4 februari 2010

Bokplaner

För snart ett och ett halvt år sedan väcktes tanken att sammanställa mina dagboksanteckningar till ett bokmanus. Processen var intensiv till en början och jag jobbade många timmar med att få ihop någon form av ordning. Manuset skickades till flera stora förlag och jag fick bra feedback. Processen med böcker är väldigt lång, och det är inte på något sätt kört. Jag har siktat in mig på ett förlag som jag hoppas mycket på, och det finns ett intresse från deras sida. Jag vill dela med mig av mina upplevelser och erfarenheter, kanske kan det vara till hjälp för andra att få en aha-upplevelse över sin egen situation.

3 kommentarer:

A sa...

Tror på dig! En dag kommer den bli publicerad, det är jag övertygad om.

Du är bäst!

Kram
/A

Desiré sa...

Åh! Det var ju ett tag sedan du skrev det här inlägget. Hur går det med bokplanerna? Spännande! :)

Gunilla Sahlin sa...

Hej! Hoppas på en bok, absolut. Jag jobbar för fullt med manuset och kommer att fortsätta att uppvakta bokförlag löpande. Jag tror att det finns ett behov av en biografisk bok om sockerberoende, inte bara faktaböcker.